Textové pole:

3.2008

4.2008

5.2008

07.06. 2008. Vyjížďka do údolí Kačáku začala netradičně na konečné metra na Zličíně.  Sešlo se nás devět, z toho Meduzova familie byla zastoupena hned třemi účastníky. Nejmladší, ale už ostřílenou bikerku Kadlu pro jistotu připojil starej Meduza  na tyč, aby nám neujela.

Bohužel,  přestože jsem plánoval vyjížďku přes 100 km na celý den, musel jsem  díky opět stávkující krční páteři po 30 km vzdát.  Škoda. Bude-li mi nebe a ostatní milostivi, rád si vyjížďku do této nepříliš probádané oblasti někdy zopakuju. Účastníkům se za svůj předčasný odjezd omlouvám a doufám, že ztrátu dnes protivného „vedoucího vyjížďky“ brzy překonali :-).  Fotky jsou tady.a ty od Minimaxe zde

Elina s vymknutým kotníkem

Bajkr ( v ústavním prádle) nás během návštěvy nepoznal , jen si čistil špínu z nehtů a bez přestání mumlal „vyhrál jsem to já“

Vyjížďky

Tato stránka popisuje cyklistické akce, kterých jsem se zúčastnil. Fotografie

z vyjížděk, jsou-li jaké, byly nasnímány digitálním fotoaparátem

Panasonic LS-65. Chcete-li rovnou navštívit galerie fotografií

bez čtení textu níže, najdete všechny zde

Upozornění pro slabší povahy a hnidopichy: Ne všechny komentáře u fotografií vždy odpovídají  skutečnosti !

28.06. 2008. Malá 70km odpolední vyjížďka, na kterou jsme vyjeli ve třech a vrátili se ve čtyřech.  V rámci rekonvalescence mého bolavého krku jsem se v sobotní odpoledne vydal s RK a Phoebem navštívit Elinu a její zánovní berle. Cestou jsme potkali jakéhosi postaršího anglicky mluvícího dědu  na trekovém kole s brašnou, který chtěl na své mapě Evropy 1:2 000 000 ukázat cestu do krčského lesa. Dle svých možností jsme na mapě odhadli bod vzdálený od našeho místa asi 0,25 mm a poslali ho tím směrem.

Po návštěvě zmrzačené Eliny jsme se rozhodli projet z Jižňáku přes brody v Záhořanském údolí do Davle. Jaké bylo naše překvapení, když jsme nedaleko Průhonic znovu potkali našeho veterána na trekovém kole !  Jakmile jsme   mu prozradili, že jedeme na výlet, okamžitě se rozhodl přidat se k nám. Nikdo z nás nevěřil, že to on i jeho kolo s brašnou přežije, opak však byl pravdou.  Cestou nám prozradil, že je důchodce z Kanady odchovaný těmi nejdrsnějšími traily a je na toulkách východní Evropu. Druhý den byl rozhodnut šlapat do Lince. Přezdívka Železný dědek by byla pro tohoto statečného muže urážkou, neb železo rezne a je zcela  nemoderním materiálem. Ten chlapík  byl prostě KARBONOVÝ DĚDEK  ukutý z těch nejtužších nanovláken !!  Fotky jsou tady.

29.06. 2008. Po třech týdnech, kdy 101. kolopěší divizi postihovala jedna nehoda za druhou, se začala naše  jednotka opět, byť váhavě,  zvedat do sedel tak jako bájný fenix zvedl se z popela. Několik dní po té, co  mě počátkem června zradila krční páteř, přišla Elina o kotník a skončila o berlích. Další týden byl Bajkr  převezen do ústavní péče, neboť o sobě veřejně prohlašoval, že je  Lance Armstrong a vyhrál závod na kole kolem světa. Aby toho nebylo málo , pokusil se o několik dní později osiřelý velitel  plukovník Kolda jako pravý důstojník zastřelit, naštěstí se mu při výstřelu zasekla stříkací pistole. A tak jsem s ním mohl dnes opět vyjet do Brdských hvozdů a zavzpomínat na zašlé časy. Snad se i další členové jednotky brzo uzdraví a vrátí na své místo.

K dnešní vyjíždce jsem se sešli i s dalšími členy bike-fora.cz v  počtu 8. účastníků. Bylo nám ctí přivítat i hrdou Vinohradskou šlapku Marťulu. Naproti tomu Meduza se dnes dostavil ve špinavém nepraném dresu, ale je nutno pochválit ho, neboť bez reptání plnil příkaz jet několik desítek metrů za ostatníma, takže nejenom že nás neobtěžoval zápachem, ale ještě odlákával velké množství obtížných much, takže nám ve výjezdech nelezli do očí.  Celkově se dnešek vydařil, cesty byly suché a jídlo v Halounech dobré. Jen po středeční bouřce se v lesích nacházelo dost popadaných stromů, což je sice špatná zpráva, pro pořádek je ale nutné dodat, že jich tam pořád ještě dost zůstalo stát. Trasa byla nakonec klasická — do Haloun na oběd a zpět přes Babku.  Celkově mi to dalo ujetých 79 km, 940 nastoupaných metrů a pocit dobře prožitého dne. Fotky jsou tady ! A díky všem za účast.