Textové pole:

Vyjížďky

Tato stránka popisuje cyklistické akce, kterých jsem se zúčastnil. Fotografie

z vyjížděk, jsou-li jaké, byly nasnímány digitálním fotoaparátem

Panasonic LS-65. Chcete-li rovnou navštívit galerie fotografií

bez čtení textu níže, najdete všechny zde

Upozornění pro slabší povahy a hnidopichy: Ne všechny komentáře u fotografií vždy odpovídají  skutečnosti !

CNW:Counter

Archiv 2009

1.-2.  2009

3.2009

4.2009

5.2009

6.2009

7.-8. 2009

12. 9. 2009 Po té. co jsem chtěl vytáhnout na kolo svého potomka, rozhodl se Meduza, že totéž provede se svým Džeárem a uspořádáme Vyjížďku s juniory. Toho využil Gyngy a nalákal svoji choť na malou vyjížďku s dětmi. Vše se vyvíjelo dle plánu, ale čáru přes rozpočet všem udělal můj potomek večer před akcí, když se začal ploužit po bytě s hekáním a vzdycháním, že si vykloubil koleno. Meduza to okomentoval slovy, že "ty hajzlíci jsou všichni stejní simulanti" a vyrazilo se bez mého juniora.
Pod Barrandovským mostem se nás sešlo šest. Meduza s Džeárem,Pavel, já a Gyngy se svojí polovičkou bručící, že by ji zajímalo, kde jsou ty děti.
Až na Maturitu za Točnou jsme dojeli společně, dále jsme již pokračovali bez Gyngyho s Janou, vracející se přes Zbraslav k domovu. Naše trasa přes Točnou - Psáry - Záhořany - Davli - Měchenice - Bojov - Řitku a Všenory nám nakonec dala přes 90km a 700m převýšení a prozradila vrcholnou Džeárovu formu.
Fotky jsou tady

13. 9. 2009 Dnešní nedělní vyjížďku do Kamenice svolal Gung-Ho. Sraz byl určen na pro mě poněkud netradiční místo „u serpentýnek“, což jsem samozřejmě zapomněl a tak jsem 10 minut strávil v osamění na zídce pod Barandovským mostem. Naštěstí jsem  krátce po 10. hod ze svého poblouznění procitl a ještě v toleranci dorazil na správné místo . Tam už čekal Meduza, Gad a posléze se objevil i vedoucí vyjížďky. Vyrazili jsme přes lávky a Maturitu v marné snaze najít moji pumpičku, kterou jsem tam někde včera ztratil. Dále jsme pokračovali přes Dolní Břežany k Sázavě, kde nás opustil Gad.

Do cíle—hospůdky v Kamenici jsme tedy dorazili ve třech, luxusně poobědvali a zpět si to namířili  po nových stezkách při kterých jsem měl pocit, že jedeme pořád z kopce. Teprve pohled na výškoměr mě ujistil, že to tak úplně zadarmo nebylo, neboť údaj 1.500 nastoupaných metrů s pocitem o neustálém „zkopci“ moc neladí. I tak si ale  chci tuto trasu určitě brzo zopáknout! Cestou nás potkali  2 defekty, to ale holt k terenímu ježdění patří jak k velbloudu hrb.

Celkem dneska 98 km a fajn  pocit. Díky všem zúčastněným za něj… fotky jsou tady

18. –20. 9. 2009 Po jarním veleúspěšném setkání bikerů ve Smrčné na Sázavě ( více zde ) zorganizoval Juli další akci, tentokrát na hájence v Černém lese. Ač je jistě už trochu nudné znovu a znovu číst o dokonalé organizaci, dokonalém počasí  a dokonalém bikování, nemám na výběr a nemohu než znovu psát právě o tom. I když po dlouhém přemýšlení a spíše z touhy po originalitě tak trochu za každou cenu mě nakonec dva nedostatky přece  napadly:

1. Po třech dnech mi i přes ujetých 200 km narostlo docela slušné panděro.

2. Děsně rychle to uteklo.

Teď už nechám promluvit fotky i když k tomu, aby měly skutečnou vypovídací hodnotu by se musely navonět vůněni linoucími se z Juliho kuchařské svatyně a ozvučit výbuchy huronského smíchu, každou noc  ozývajícím se z toho zapadlého koutu Černého lesa.

Moje fotky jsou tady, Twisterovy zde.

26. 9. 2009 Tuhou kotletu z letitého chrta skrytou pod líbivým názvem „Podzimní kontrola řek“ - to byl produkt šéfkuchaře Bumerangisty připravený na poslední sobotu měsíce září. Vzhledem k tomu, že jsem se podobné akce, jen s přídomkem „jarní“ zúčastnil již v březnu, nečekal jsem žádnou pohodovou vyjížďku pro turisty a pro jistotu vynechal tři první kopce v bláhovém domnění, že se chrti brzy unaví a jejich tempo zjemní. Jak hluboce jsem se zmýlil !

Chrti s Bumerangistou v čele frustrováni skutečností, že ani jarní, ani letní kontrola řek nebyly dokončeny dle jejich monstrozního plánu, rozhodli se třeba zemřít, jen aby jejich cíl byl splněn. A podle toho vyjížďka vypadala. Průměrné rychlosti i průjezdy kontrolními body byly s puntičkářkou pečlivostí zaneseny doo Excellu a jejich plnění bylo důrazně vyžadováno...

Jaký div že  po 50km jsem se rozhodl peloton strojově šlapajících chrtů opustit. K mému překvapení s podobnými nespolehlivými účastníky Bumerangistův excelový plán počítal předem a tak jsem byl společně s Roninem a PavlemV zařazen do trestné roty s názvem Zevljízda, která mohla objíždět největší kopce a ušetřený čas trávit odpočinkem a tlacháním v hospodách po cestě.  To již byla  přijatelná nabídka. I tak jsem v kopcích na trase přes Vltavu, Sázavu a Berounku  našlapal lopotných 111 km s převýšením 1800 m.

Kolik ujeli chrti netuším, neboť v době psaní tohoto reportíku byli stále ještě na trase. Co ale vím s jistotou je, že pokud jim to nařizuje jejich šílený excelový plán, buší ve strojovém tempu do pedálů v temných lesích ještě teď.